КУДС-ийн Кино, драмын жүжигчний ангид орох “Уран чадвар”-ын
хичээлийн 4 жилд орох хөтөлбөр
1-р курст 176-цаг 1-р улиралд |
||||||||
д/д | Хичээлийн сэдэв | Хэлбэр | Цаг | |||||
1 | Театр киноны ойлголт | Дадлага | 2 | |||||
2 | Урлаг гэж юу вэ? Төрөл ангиуд | Дадлага | 2 | |||||
3 | Жүжигчний ёс зүй | Дадлага | 2 | |||||
4 | Ахмад уран бүтээлчдийн тухай товч ойлголт | Дадлага | 2 | |||||
5 | Жүжигчний үүрэг | Дадлага | 2 | |||||
6 | Уран чадварын үндсэн дасгалууд | Дадлага | ||||||
7 | Анхаарал | практик, дадлага | 4 | |||||
8 | Дасгал | Дадлага | 8 | |||||
9 | Анхаарлын их хүрээ | практик, дадлага | 2 | |||||
10 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
11 | Анхаарлын дунд хүрээ | практик, дадлага | 2 | |||||
12 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
13 | Анхаарлын бага хүрээ | практик, дадлага | 2 | |||||
14 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
15 | Этюд гэж юу вэ? | практик, дадлага | 2 | |||||
16 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
17 | Сэттэхүйн этюд | практик, дадлага | 2 | |||||
18 | Дасгал | Дадлага | 12 | |||||
19 | Сэтгэцийн этюд | практик, дадлага | 2 | |||||
20 | Дасгал | Дадлага | 8 | |||||
21 | Мэдрэмж чувства | практик, дадлага | 2 | |||||
22 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
23 | Ургуулан бодолт | практик, дадлага | 2 | |||||
24 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
25 | Санаанаасаа туурвин зохиох | практик, дадлага | 2 | |||||
26 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
27 | Үйл явдлыг хэрхэн өрнүүлэх | практик, дадлага | 2 | |||||
28 | Дасгал | Дадлага | 8 | |||||
29 | Эсрэг байдлаар эргүүлэх | практик, дадлага | 2 | |||||
30 | Дасгал | Дадлага | 4 | |||||
31 | Зөрчлийг хурцатгах | практик, дадлага | 2 | |||||
32 | Дасгал | Дадлага | 6 | |||||
33 | Өгөгдсөн нөхцөл | практик, дадлага | 2 | |||||
34 | Оюутан бүрд дасгалаа тогтмол ажиллахад зөвөлгөө өгөх | Дадлага | 8 | |||||
35 | Бие даалт | Дадлага | 30 | |||||
36 | Дасгалуудаар шалгалт авах | Танхимд | 10 | |||||
37 | Амьдрал судлах ажиглалт гэрийн даалгавар, / жүжиг, кино, үзэсгэлэн үзүүлэх / | Дадлага | ||||||
1-р курст-208 цаг 2-р улиралд |
||||||||
38 | Өгөгдсөн нөхцөлд хэрхэн амьдрах | Дадлага | 8 | |||||
39 | Судалбар ажиглалт / зураг дасгал / | Дадлага | 12 | |||||
40 | Амьтны этюд /дасгал/ | Дадлага | 12 | |||||
41 | Амьтны зан чанар онцлог этюд | Дадлага | 8 | |||||
40 | Ямар амьтнаар хүний ямар зан чанарыг илэрхийлж болох вэ? этюд | Дадлага | 8 | |||||
41 | Үйл хөдөлгөөнөөр үггүйгээр хүнд ойлгуулах этюд• Гэрийн тэжээвэр амьтадын этюд
• Жигүүртэн шувууны этюд • Араатан амьтны этюд |
Дадлага | 30 | |||||
42 | Ганцаарчилсан этюд | Дадлага | 10 | |||||
43 | Харьцаатай этюд | Дадлага | 10 | |||||
44 | Баримтыг үнэлэх | Дадлага | 8 | |||||
45 | Шаардагдсан байдал | Дадлага | 6 | |||||
46 | Зөрчил | Дадлага | 4 | |||||
47 | Гогцоо үйлдэх | Дадлага | 4 | |||||
48 | Орон зай цаг хугацаанд хэрхэн амьдрах | Дадлага | 2 | |||||
49 | Хэрвээ би | Дадлага | 6 | |||||
50 | Зорилго хэрэн биелүүлэх | Дадлага | 4 | |||||
51 | Учир зүйн логик холбоо | Дадлага | 4 | |||||
52 | Эсрэг үйлдэл,эерэг үйлдэл 2ын зөрчил | Дадлага | 6 | |||||
53 | Бие даалт | Дадлага | 30 | |||||
54 | Этюдийн ажиллагаа оютан бүртээ ажиллах. Биеийн чөлөөт байдал, үнэлгээ, анхаарал дотоод сэтгэхүй, жүжигчиний техник, арга зүй, болон уран чадварыг нь нээхэд зөв алхам болж, цаашид өөрөөрөө дамжуулан үйл хөдөлгөөнийг зөв үнэмшилтэй гарган уран чадвараа дээшлүүлэхэд том алхам болно. | Дадлага | 12 | |||||
55 | Гэрийн даалгавар | Дадлага | 10 | |||||
56 | Жүжиг кино концерт үзэсгэлэн үзэж ярилцах | Дадлага | 20 | |||||
2-p курст-180 цаг 1-p улиралд | ||||||||
57 | Үлгэрээс сэдэвчилсэн зохиолд ажиллах | Дадлага | 24 | |||||
58 | Монгол ардын үлгэрээс санаа авах | Дадлага | 12 | |||||
59 | Үлгэрийн санаа, нэвтрэн гарах үйлдлийг зөв тодорхойлох | Дадлага | 4 | |||||
60 | Харьцаатай этюд | Дадлага | 12 | |||||
61 | Өгүүллэг дээр ажиллах, зохиомжид оруулах | Дадлага | 6 | |||||
62 | Шаардагдсан байдалд хэрхэн амьдрах дасгал | Дадлага | 2 | |||||
63 | Ганцаарчлан хийх дасгалууд | Дадлага | 2 | |||||
64 | Бөөнөөрөө хийх дасгалууд | Дадлага | 6 | |||||
65 | Өгөгдсөн нөхцөлд зөв амьдарч ургуулан бодох дасгалууд,/ хавар, өвөл, зун, гал, ус гэх мэт/ | Дадлага | 4 | |||||
66 | Тайзны үнэлэлт | Дадлага | 2 | |||||
67 | Нэг үзэгдэлт жүжгийн зохиолын хэсэг дээр ажиллах | Дадлага | 20 | |||||
68 | Зохиолын задаргаа хийж сурах | Дадлага | 4 | |||||
69 | Хэсэг зорилго, туйлын зорилго, ач холбогдол, дүрийн | Дадлага | 18 | |||||
зан төлөв, дүрийн зорилго, хэсгийн сургууль | ||||||||
70 | Гэрийн даалгавар ажиглалт амьдрал судлах | Дадлага | 24 | |||||
71 | Жүжиг, кино, үзэсгэлэн үзэж ярилцах | Дадлага | 10 | |||||
72 | Бие даалт | Дадлага | 30 | |||||
2-р курст- 210 цаг 2-р улиралд |
||||||||
73 | Жүжиг сонгодог жүжгийн нэг үзэгдлээс ганцаарчилсан болон хэсэг оюутнууд хамтарч ажиллах | Дадлага | 30 | |||||
74 | Уншлага задаргаа судалгаа | Дадлага | 12 | |||||
75 | Хэсгийн сургууль | Дадлага | 24 | |||||
76 | Хэсгийн орчин хэсэг сургууль | Дадлага | 4 | |||||
77 | Хэсгийн зөрчил тэмцэл сургууль | Дадлага | 12 | |||||
78 | Дүрүүдийн харьцах сургууль | Дадлага | 12 | |||||
79 | Хүлээн авалт, өгөлт сургууль | Дадлага | 18 | |||||
80 | -Зохиолын-Жүжгийн зохиол уншуулах, зохиолын тухай ярилцах.
1. Сонгодог жүжгийн 2. Түүх хувьсгалын сэдэвт зохиол 3. Орчин үеийн 4. Үлгэр 5. Хүүхдийн 6. Гадаадын жүжгийн зохиолуудтай ажиллаж сурах |
Дадлага | 24 | |||||
81 | Үзэгдлүүдийн хэсгийн сургуульд жижиг хэрэглэл, орлуулан тавьсан тайз, гэртэй хувцастай хийх | Дадлага | 24 | |||||
82 | Хөгжимтэй сургууль хийх | Дадлага | 6 | |||||
83 | Дадлага | Дадлага | 10 | |||||
84 | Бие даалт | Дадлага | 24 | |||||
85 | Жүжиг кино үзэж ярилцах | Дадлага | 10 | |||||
3-р курст-186 цаг 1-р улиралд |
||||||||
86 | Жүжгийн зохиолууд унших судлах, сонголт хийх | Дадлага | 12 | |||||
87 | Жүжгийн зохиолыг бүрэн хэмжээгээр нь ажиллах /ширээний сургууль/ | Дадлага | 16 | |||||
88 | Зохиолын задаргаа | Дадлага | 16 | |||||
89 | Нэвтрэн гарах үйлдэл | Дадлага | 4 | |||||
90 | Зохиолын зорилго санаа | Дадлага | 4 | |||||
91 | Зохиолын дүрийн тухай | Дадлага | 8 | |||||
92 | Дүрийн судалгааг хийх | Дадлага | 8 | |||||
93 | Дүр гэж юу вэ ? | Дадлага | 2 | |||||
94 | Дүрийн ухамсар | Дадлага | 2 | |||||
95 | Дүрийн зорилго | Дадлага | 2 | |||||
96 | Бусдын үгээс өөрийн дүрийг тодруулах | Дадлага | 2 | |||||
97 | Дүрийн дотоод шинж чанар | Дадлага | 2 | |||||
98 | Дүрийн гадаад шинж чанар | Дадлага | 2 | |||||
99 | Жүжгийн хэсэгт дүрийн нөлөөлөх чанар | Дадлага | 2 | |||||
100 | Энэ бүхнийг хийсний дараа дүр бодит хүн үү түүхэн | Дадлага | 12 | |||||
хүн үү уран сайхны дүр үү гэдгийг тодорхойлно. Жишээ сургууль | ||||||||
101 | Дүр бүтээх ажилд суралцаж жүжгийн зохиол, дүр дээр ажиллаж бүрэн хэмжээний жүжигт ажиллах . боломжтой болно. | Дадлага | 24 | |||||
102 | Бие даасан ажил | Дадлага | 20 | |||||
103 | Жүжиг кино үзэсгэлэн үзэх гэрийн даалгавар | Дадлага | 24 | |||||
104 | Жүжгийн нэг үзэгдлээр ба богино хэмжээний зохиомжоор сургууль хийж шалгалт өгнө. | Дадлага | 24 | |||||
3-р курст-174 цаг 2-р улиралд |
||||||||
105 | Жүжгийн зохиолын үйл хөдлөл түүхэн цаг үе нийгмийн байдал зохиолын үзэл санаа хэсэг зорилго уг зохиолоор өнөө үед юу хэлэх, дүрээр дамжуулан үзэж олонд тэдний оюун сэтгэхүй зан чанарт нөлөөлөх зэрэг тайзны бүтээл дээр ажиллаж сурч дадлагажина. | Дадлага | ||||||
106 | Жүжиг кино зохиолын жанар төрлүүд инээдэм сэтгэхүйн драм, драм | Дадлага | 24 | |||||
107 | Зохиол дээр ажиллах ажиллагаа задаргаа, судалгаа | Дадлага | 16 | |||||
108 | Роль дээр ажиллах ажиллагаа | Дадлага | 24 | |||||
109 | Хувь хүн, роль хүнд шилжих сургууль | Дадлага | 8 | |||||
110 | Хувь хүн, роль хүн 2-ын зан төлөвийн ялгааг гаргаж ижил төстэй талыг олж түүн дээрээ роль хүний зайлшгүй байх ёстой араншин, зуршил, ухаан, үзэл бодлыг өөрийн биед шингээж эцэст нь 1 хүн болгох нэг үгээр дүр бүтээх юм. | Дадлага | 8 | |||||
111 | Роль дээр ажиллах дүр бүтээх аргад суралцах | Дадлага | 8 | |||||
112 | Бүрэн хэмжээний жүжиг, киногоор перед дипломын жүжиг тавих | Дадлага | 30 | |||||
113 | Тайз, хувцас, будаг, гэрэл, хөгжимтэй поргон сургууль хийж жүжиг кино үзэсгэлэн үзэх ярилцах | Дадлага | 10 | |||||
114 | Гэрийн даалгавар | Дадлага | 12 | |||||
115 | Бие даалт | Дадлага | 34 | |||||
4-р курст-168 цаг 1-р улиралд |
||||||||
116 | Жүжгийн зохиолын сонголт | Дадлага | 18 | |||||
117 | Дипломын жүжгийн уншилт | Дадлага | 12 | |||||
118 | Ширээний сургууль | Дадлага | 24 | |||||
119 | Зохиолын задаргаа | Дадлага | 8 | |||||
120 | Роль хувиарлалт | Дадлага | 2 | |||||
121 | Дүр бүтээх ажил | Дадлага | 30 | |||||
122 | Зохиолын болон дүр судалгааны талаар диплом хамгаалах бичгийн ажил /40-60/ хуудас бичүүлэх /оюутан бүр/ | Дадлага | 40 | |||||
123 | Бичгийн ажил улсын шалгалтанд бэлдэх, бие даалт | Дадлага | 24 | |||||
124 | Жүжиг кино үзүүлж ярилцах | Дадлага | 10 | |||||
125 | Жүжиг кино зохиолын аль ч хэлбэрээр диплом хамгаалж болно. | Дадлага | ||||||
4-р курст-186 цаг 2-р улиралд |
||||||||
126 | Жүжгийн зохиолын хэсгийн сургууль | Дадлага | 30 | |||||
127 | Үзэгдлүүдийн сургууль | Дадлага | 24 | |||||
128 | Дүр дээр ажиллах | Дадлага | 24 | |||||
129 | Тайзтай сургууль | Дадлага | 18 | |||||
130 | Мезенсцен тавих сургууль | Дадлага | 12 | |||||
140 | Гэрэлтэй сургууль | Дадлага | 18 | |||||
141 | Хувцастай сургууль | Дадлага | 20 | |||||
142 | Хөгжимтэй сургууль | Дадлага | 10 | |||||
143 | Поргон сургууль | Дадлага | 10 | |||||
144 | Будагтай сургууль | Дадлага | 10 | |||||
145 | Бичгийн ажил / судалгаа хийсэн / дадлагын ажлын нэгдлийг холбох жүжиг кино үзэх уулзалт хийх | Дадлага | 10 | |||||
146 | Диплом хамгаалалт | Дадлага |